Poliklinika Soběslav

Smluvní pojišťovny

Sledujte nás na Facebooku

Služby

Na naší ambulanci jsou ošetřováni především pacienti s úrazy (otevřené rány, pohmožděniny, podvrtnutí, zlomeniny, popáleniny), dále pacienti se zánětlivými a hnisavými onemocněními (furunkly, abscesy, zarůstající nehty), pacienti s bolestmi břicha, akutními a vleklými onemocněními konečníku (hemoroidy, řitní trhliny), žilními problémy (křečové žíly).

Z plánovaných výkonů jsou to především operace kožních útvarů (pihy, pigmentová znaménky, nezhoubné i zhoubné kožní nádory, bradavice) dále operace podkožních útvarů, plastiky nehtových lůžek a operace poúrazových stavů. K těmto operacím je nutné se objednat.

Dále vyšetřujeme pacienty s chirurgickými onemocněními, které si následně vyžádají operaci na lůžkovém chirurgickém oddělení nemocnice. Jedná se o nemocné s kýlou, nejčastěji tříselnou nebo pupeční, dále se žlučníkovými kameny, křečovými žilami a dalšími stavy, které nelze řešit v ambulantních podmínkách. Ošetřujeme i dětské pacienty s jakýmkoliv výše uvedeným chirurgickým onemocněním.

Akutní stavy a úrazy ošetřujeme bez objednání, pacienti většinou přicházejí s doporučením od praktického lékaře nebo i bez doporučení. K plánovaným výkonům je nutné se předem osobně objednat. Před odstraněním kožních znamének je vhodné vyšetření u kožního lékaře a jeho doporučení.

Podrobné spektrum výkonů naleznete v modrém rámečku vlevo na hlavní stránce.

Desing&Coding by  DHSV s.r.o. 2017